13.03.2013

Is this happiness?

Jeg tar meg selv i å smile, helt av meg selv, mens jeg lar tankene hvile på det som opptar meg mest disse vårdagene. Det er bare å nyte at lyset kommer for å bli, på alle plan. Jeg har tillit til at dere kommer til å ta meg godt imot når den tid kommer, når jeg slipper det innerste og kjæreste jeg har, nemlig musikken min. Vil fortelle alt jeg tenker og planlegger, men det er en tid for alt, og for nå er jeg nødt til å leve litt med det på egen hånd. Nyte det. Og vente til tiden er inne for å dele det med andre. Nei, jeg har ikke fått platekontrakt enda, men jeg har nok av tid! Det er noe jeg virkelig har lært, og tatt til meg den siste tiden.

Imens håper jeg du har lyst til å høre på Blank Page, den nyeste låta jeg har laget og lagt ut på urørt. Du finner den lenger ned på bloggen her :)

Ha en fin onsdag!



1 kommentar:

  1. Herlig! :) Elsker den låta, gleder meg til å høre den i "ferdig versjon" :)

    SvarSlett