21.03.2013

Lenge siden sist - ny låt



Er det ikke merkelig hvordan alt kan skje idet du slipper taket? Idag hadde jeg null inspirasjon, men mye vilje til å skrive en ny låt. Idet jeg innser at det ikke nytter, dukker en helt ny melodi opp.. Idet du aksepterer, er det akkurat som om du slipper taket og desperasjonen og universet bestemmer seg for at NÅ kan det skje. Det gjelder så mye i livet.

Nåvel. Jeg har derfor en helt ny låt som jeg driver og jobber med, en helt enkel akustisk låt. Innimellom roter man til for mye, stapper inn for mange instrumenter og ingenting gir mening; det blir ikke slik du vil ha det. Nå om dagen har jeg så mye i hodet mitt som vil ut, jeg hører lyder men vet ikke hva det er. Da er det litt vanskelig å gjenskape noe, som du ikke engang vet hva er selv..

Gleder meg til å vise denne låta. Den heter "Light", tror jeg. Stay tuned.



Foto: Lina Holt
































- Emilie

1 kommentar: