08.02.2013

Kattejenta har operert ut visdom

For de som følger meg på instagram: ja, jeg spammer newsfeeden deres med kattebilder.

Men blir man hekta, så blir man hekta. Har operert ut en visdomstann og har vært hos tannlegen to ganger etter operasjonen for å kontrollere grunnet kraftig hevelse og sterke smerter. Dag 2 etter operasjon fikk jeg heldigvis byttet ut den antibiotika greia som ligger i såret for å hindre betennelse og lindre litt smerte vil jeg tro. Nå har jeg fått paralgin forte, men etter 2 tabletter siden kl 8 ikveld uten hell (rimte), så måtte jeg slå til med en ibux 400mg etter å ha googlet litt rundt. Mamma før operasjon: "Dette er IKKE noe å grue seg til, det går så fint! Litt ømt i noen dager også er det over." Vel, det skulle du aldri ha sagt. Men mange har hatt det enda verre enn meg igjen, så er glad jeg oppsøkte tannlegen så fort jeg var usikker. Det er nok viktig!

Sååå når man ligger på sofaen og hverken får snakket eller så vidt spist noe som helst, ikke en gang svelget potetmos, så må man gjøre noe! Og kattunger smelter hjertet mitt, så da har jeg vel snart trykka follow på 10 katteprofiler på instagram. Juhuu! Kos er det da!


Natta!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar