02.02.2013

Musikkvideo


I fjor sommer spilte vi inn min aller første og eneste musikkvideo foreløpig! To kalde sommerkvelder tilbragte vi ute i skogen, og det kan jeg si deg, at når sommerferien begynner å ta slutt og det har regnet hele sommeren.. ja da er det kaldt, både i all mose og gress i skogen og i vannet!

Jeg måtte mimre litt, og se litt tilbake på det i stad. Håper jeg kan få lagt ut noen bloopers og litt sånn snart. Har ikke sett noe av det selv, og jeg tror det er en del komiske ting der mildt sagt! Når jeg ser på den nå, ser jeg hvor proft det ser ut. Skulle tro vi hadde all verdens utstyr og crew, men nei. Vi hadde Martin lett på tå, løpende rundt mens han tviholdte på kameraet sitt. Og mine gode venner og dansere. Martin Høgberget er virkelig en fyr med ambisjoner! Han vet hva han vil ha, og han går for det. Og det blir rett og slett dritbra. Jeg skal ikke si jeg ikke er kravstor selv, for det er jeg. Og derfor er vi et bra team vil jeg si.

Jeg løp rundt barbeint på kald mose og spisse grener, Martin løp rundt i full fart gjentatte ganger, jeg fikk brannsår, badet i kaldt vann. Nei. Gikk sakte ned i kaldt vann, og dukket sakte med sikkert under med øynene åpne. Vi danset i skogen, midt i veien, tryna litt, spiste pølser, hadde latterkrampe, vifta vekk spindelvev og fluer og rett og slett hadde det alle tiders!

Hvis du ikke husker helt hva jeg snakker om, så tar du en titt her!





Det var dagens mimreblogg! Nå skal jeg hente Lina på bussterminalen, begynne å pynte, ordne oss, handle inn det siste vi trenger og lage One Hell of a Celebration! VI FEIRER 20 ÅR! WOHOO! Selv om min bursdag er på Valentine's Day.

Ha en fin lørdag! I know I will.

 




- Emilie

1 kommentar: