15.02.2013

Valentine's // 20 år !

I dag har jeg hatt en veldig fin bursdag og valentinsdag! Den startet med kake og bursdagssang på sengen i dag tidlig, og gaver så klart! Hihi, veldig koselig å bli overrasket på bursdagen, og nå er jeg hele 20 år. Det er litt av et tall!




Søsteren min tok også turen tidlig på morgenen for å være med på kaffeslabras! Fikk 3 forskjellige tetyper av søsteren min og mannen hennes, og vannkoker og en ny kopp! Perfekt gave ettersom jeg har blitt veldig glad i te i løpet av det siste året. Av foreldrene mine fikk jeg et par topper, og nye ØREPROPPER! Veldig kule forresten.. limegrønne. Jeg er avhengig av gode ørepropper både fordi jeg hører mye på musikk og er opptatt av at kvaliteten skal være på topp, og fordi jeg lager en del musikk på telefonen. Da er det greit å ha skikkelig lyd! I tillegg, under bursdagsmiddagen, fikk jeg to nydelige sølvringer med enkle diamanter. Jeg er takknemlig for fine og nyttige gaver.

Det har også vært One Billion Rising i dag,
en bevegelse for å stoppe vold mot kvinner.



Det er så viktig å belyse dette temaet som i Norge er veldig tabubelagt og skjult for offentligheten. Vold på gaten blir lettere tatt tak i enn den volden som foregår i hjemmet. Derfor må vi stå frem og kreve en slutt på dette. Og oppfordre alle kvinner til å stå opp for dem selv, og alle andre kvinner i verden.

Jeg og min kjære søster arrangerte en event her, og jeg er meget fornøyd med resultatet etter to ukers planlegging. Det kunne ikke blitt mer meningsfullt, og vi er så takknemlige for de som møtte opp og gjorde dagen til noe viktig, noe positivt og til noe som kan skape forandring.

Tusen takk!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar