24.02.2013

Prosessen - eller resultatet?

Jeg har et spennende prosjekt på gang. Det gnistrer i hele mer bare ved tanken. Noen ganger er det viktig å ta fremtid til nåtid, og kjenne på det som skal skje for å få enda mer pågangsmot og vilje, og lidenskap for det du gjør. Prosessen mot noe er like viktig som resultatet, om ikke viktigere. Resultat og belønning for innsatsen er viktig. Men det er prosessen som former deg, som utvikler deg og utfordrer deg! Det er den du skal nyte og ta inn fullstendig. For det legger grunnlaget for fremtiden, for det som kommer. Ta deg tid til å kjenne på det.

Musikken min kommer til å nå frem til folk snart. Jeg vet det. Det har vært viktig for meg å ikke bli for utålmodig. Derfor har jeg holdt igjen og spart på det. Låtene mine er babyene mine, det blir sånn. Og de må være klare for å erobre verden før jeg kaster de ut av redet. Haha! Men helt sant.

Men nå er jeg utålmodig, og akkurat nå, for meg, er det et godt tegn. Et sunt tegn! Jeg er snart klar. Jeg vet jeg duger. Jeg vet jeg ikke er best. Og jeg er stolt.. av det jeg får til. Håper det inspirerer deg til å føle det samme, om deg selv.



privat bilde

2 kommentarer:

  1. Uuuuh! I wanna know know know :)

    SvarSlett
  2. Åh det kribler i meg også på dine vegne. Herlig!

    SvarSlett