25.01.2013

Fredag

Så jeg var ute i dag, og fikk kjent ordentlig på kulda. Og det var kaldt! Storm.no hadde nok spådd best. Jeg gikk over til en kafe som heter Loftstua sammen med søstra mi, og idet vi bega oss ut på det som skulle bli en kald og fotografisk ferd (lager mine egne ord), åpnet det tynne skylaget seg og sola kunne skinne sine siste minutter for dagen. Det resulterte i en del solnedgangbilder, og du som kjenner meg... ja, du vet hvor besatt jeg er av både soloppgang og solnedgang. Selv om jeg har vært vitne til flest solnedganger, mildt sagt.

Ta en titt.

private bilder



















 

Vi bestemte oss for å spise lunsj der, og det har på en måte blitt litt tradisjon over det. For de som ikke har smakt Flaguette med f.eks kylling: det er himmelsk .. På veien dit var jeg forresten innom og kjøpte Pukka te; Vanilla Chai. Hvis du er glad i te, så er den verdt et forsøk.

Anyways. Har hatt en fin fredag.
Har du?


- Emilie

1 kommentar:

  1. Ja jeg har også hatt en veldig fin fredag! Likte spesielt det siste bildet der ;) Hihi

    SvarSlett