21.01.2013

MIN MUSIKKBLOGG

Velkommen til min musikkblogg!

Hovedsakelig skal det være det vel og merke..

Dette skal ikke være et typisk "velkommen-til-min-blogg"-innlegg. Men jeg må nesten åpne denne bloggen på en eller annet måte, og prøve å fortelle litt om hva jeg kommer til å skrive her. Jeg har opprettet en ny blogg rett og slett fordi jeg ikke designet den andre selv (emvs.blogg.no), og jeg syns den ble litt uoversiktlig i lengen. Håper det kan være litt enklere å følge med på oppdateringer, bilder, videoer, lydfiler og diverse her. I tillegg har jeg allerede blitt mye mer vandt til blogger enn blogg.no, nettopp fordi det er enklere, mer oversiktlig og man har mye friere tøyler uten å bruke HTML.. noe jeg ikke henger med på lenger.

Jeg skriver mine egne låter, og har allerede laget en musikkvideo sammen med min gode venn Martin Høgberget. Vi skal prøve å få til en liten video til før han drar avgårde til Australia! På den forrige bloggen ville jeg at det skulle være mest musikkprat, men her kommer jeg også til å skrive random stuff jeg går og tenker på, og det er mye rart så det spørs vel egentlig om det blir så populært. Well well.. Jeg prøver.

Ettersom jeg har mange andre interesser, og prøver å tjene penger til livets opphold om dagen, så blir det nok ikke kun musikkoppdateringer, men som sagt så håper jeg at jeg får delt en musikkvideo til med dere i nærmeste fremtid, til låta Open Fire som det også ligger en teaser av på YouTube. Tror det kan bli en veldig simpel, fengslende og fengende video!

SÅ TAKK for at du stakk innom! Stikk innom igjen!

- Emilie

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar