24.01.2013

“The most courageous act is still to think for yourself. Aloud.”

- Coco Chanel.

Jeg er veldig glad for at jeg har begynt å blogge igjen. Jeg har allerede skrevet mye tull og fanteri, og det har ikke blitt så mye musikk enda! Men det kommer. Det er veldig mye som er viktig å få satt ord på. Både meninger man har, og tanker om diverse ting. Det er en del mennesker som kanskje tenker mer enn det man tror, og som kanskje til og med skriver, men gjemmer det vekk. Jeg likte ikke å dele tekstene mine på internett før jeg heller, men det er noe annet nå. Kanskje jeg vet at jeg står for det jeg skriver, og jeg har en rett til å ytre min mening, samme hva alle andre har å si?

Vi kjenner alle til den typen mennesker som føyer seg til alle andre, som bare er en del av mengden. Uselvstendig og redd. Når jeg sier "den typen mennesker" mener jeg ikke at vi alle kan forandre oss, for vi har alle våre perioder. Men det vi også vet, er at med mindre vi er en av de som følger saueflokken, så irriterer vi oss grenseløst over de som ikke klarer å stå på sitt. Er du en av de? Tør du å stå opp for deg selv og din mening?

. . .


Nå mistet jeg helt tråden her. Ble så oppslukt i Blue Blood på TV2. Men tenk litt på deg jeg skrev og legg igjen en kommentar! Snækkæs !


- Emilie

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar